Keskiviikkoiltaa lennähti piristämään kaunis syksyinen lehti:

 

 

Monet kiitokset Irmalle, jonka viehättävässä Irman kammari -blogissa on esillä kauniita ja monipuolisia käsitöitä. Olen viime aikoina tutustunut moniin ihastuttaviin ristipistoblogeihin, joille kaikille annan tämän yhteisesti, sekä kahdelle vanhimmalle tuttavuudelle, jotka ovat innostaneet minua tällä ristipistoilun saralla, elikkäs Sarille Knitting & Stitching -blogiin ja Ninnulle Ninnun käsityöt -blogiin. En toki neuleita ja neuleblogejakaan ole unohtanut, mutta nyt tällä hetkellä olen niin innoissani tästä uudesta harrastuksesta!

Minäkin sain viime viikolla Christmas Ornaments -joululehden, jossa on toinen toistaan ihanampia joulupistelyitä. Vielä en ole tehnyt ensimmäistäkään, koskapa aloittelin villatakin valmistuttua (kuvat puuttuvat vielä) tekemään tätä joululahjaksi tulevaa: 

 

 

Tätä on tosi mukava tehdä, tykkään ihan hirveästi noista tekstillisistä jutuista. Kuva on otettu toissa iltana ja olen kyllä edennyt jo monta sanaa pidemmälle, tähän onkin tulossa aika pitkä lause.
Olen vähän harmitellut etten hoksannut varustautua syyspistelyiden varalle kuten moni muu, mutta siitä viisastuneena aion varustautua jouluun hyvissä ajoin.

Nytpäs muistankin kiittää kaikkia mukavista kommenteistanne! Iloista loppuviikkoa!