Kiitos kaikille "rumiensukkien" kommentoijille, sukat ovat kyllä kuvissa paljon nätimmän näköiset kuin luonnossa, tyttökin sanoi että et kai sinä noita sinne blogiisi näytille laita. Farkkujen kanssa ne kyllä menevät, kun laittaa pitkikset ja ohuet sukat alle niin pysyvät jalassakin. No, se niistä.

Viime tiistaina olin meidän seutukunnan historian toisessa neuletapaamisessa, ensimmäiseenhän en päässyt, kun olin kipeänä. Oli mukava nähdä Lettu ja Kiki livenä sekä Saara, jolla ei ole vielä omaa blogia. Neulottiin, puhuttiin mukavia ja kahviteltiin, kuten neuletapaamisissa kuuluukin. Kiitos kavereille mukavasta seurasta!

Joku aika sitten tekaisin baskerin Marjuskalta blogivoittona saamastani Sarek-langasta. Baskeriin otin mallin Marjuskan neuvojen mukaan Fiinan-sivuilta. Ensin tuntui, että siitä tuli liian iso, mutta käyttö on osoittanut sen ihan sopivaksi tämänkin kokoisena, eipähän mene tukka lyttyyn. Lanka oli uusi tuttavuus, miellyttävä sellainen. Kaulassani on muutes ensimmäinen tekemäni pitsihuivi kaksi vuotta sitten keväällä, Omppu-huivin mallilla. Olin minä silloin ylpeä siitä kun osasin!


        


Hiihtolomalle ollaan jäämässä koko perhe, mitään kovin kummoisia suunnitelmia ei ole tehty. Kuopiossa pistäydytään joku päivä ja sitten hiihdellään ja lepäillään. Minulle tuleekin loma sopivasti, olen ollut aika väsynyt tuon muutama viiikko sitten olleen kuumeisen poskiontelotulehduksen jälkeen. Tulehdus ei ole vieläkään kokonaan parantunut, lääkekuureja olen syönyt kolme, punkteerattu on kolmesti ja neljänteen on vielä mentävä, vaan jospa sitten saan "puhtaat paperit".

Minä olen haalinut tänä talvena itselleni "santtuja", ovat olleet niin terhakan näköisiä ja vieläpä edullisia. Viimeisin hankinta on tässä (terveisiä vaan Matleenalle!):



 

Mukavia helmikuisia talvipäiviä, hiihtämisiin!