Nyt ei tulekaan mitään neuleaiheista, joten kukista ja muusta jorinasta ei-kiinnostuneet voivat huoletta siirtyä lukemaan seuraavaa neuleblogia!

Hiihtolomalla ollaan oltu koko viikko ja vähiin alkavat lomapäivät käydä! Alkuviikosta pistäydyimme Tukholman-risteilyllä, siellä teimme tietysti perinteisen kaupunkikierroksen vanhaan kaupunkiin. Sää oli mitä parhain, aurinko paistoi täydeltä terältä. Valitsimme kahvittelupaikaksi tällä kertaa Grändens-Cafen pieneltä sivukadulta. Herkullista (ja hintavaa)!

 

 

Kotitöitten ja hiihtelyn parissa on loput lomapäivät menneet, eilen ja tänään on ollut mitä mainioin hiihtokeli.

Pirenan kanssa vaihdettiin "kukkaissähköpostia ". Minä nääs kadehdin Pirenaa kun hänen orkideansa olivat huomaamatta alkaneet kukkia uudestaan. Minullakin on kaksi viime keväistä orkideaa, joita pyörittelen joka päivä ja tiirailen alkua kukkavanasta, mutta turhaan. Siinähän se vitsi varmaan piileekin, Pirena antaa kukkiensa olla rauhassa, kun minä taas vahtaan niitä ihan häiriöksi asti. Vaan onhan minulla näitä kukkivia, mutta ei todellakaan omasta ansiosta!

 

Tämä kaunokainen on uusin hankintani: 

 

Tässä on työkavereilta saatu:

 

Ja tässä vielä aiemmin esitellyt:

 

Käsitöitä olen kyllä ahkerasti tehnyt, mutta valmiiksi olen saanut vain yhdet jämälankasukat. Tekeillä on edelleenkin pääsiäisliina, se onkin jo hyvällä mallilla, enää reunusristipistot ja jälkipistot puuttuvat. Puuvillainen villatakki on meneillään toisessa hihassa, aikaa vievää 2 1/2 nron puikoilla...

 

Hyviä ulkoilukelejä kaikille!