Kiitos Kiri-huivia ihastelleille, huivi on jo Liisalla ja toivottavasti käytössä!



Minä vaihdoin taas sivupohjaa...tämän olen hakenut jo aiemmin Bluelta, mutta otin vasta nyt käyttöön. Tuo aikaisempi pohja Koolta oli kyllä ihan kiva, mutta tykkään että kirjoitusosio on leveämpi kuten tässä. Se ihan omanäköinen pohja on vielä hakusessa, mutta varmaan törmään sellaiseenkin.

Nyt minulla on meneillään erittäin mielenkiintoinen neuleprojekti yhdessä Lankavimman Tiinan kanssa. Tiina tässä hiljattain esitteli tätä aloittamaansa neuletta. Sehän oli ihan "minunnäköinen" neule ja kyselin Tiinalta, että mitenkäs olisi jos neulottaisiin sitä kimpassa. Tiina suostui ja niinpä tilasin samanlaiset langat (esittelin ne joku aikaa sitten).

Tiina on kyllä tehnyt ison työn suunnitellessaan langat ja tehdessään suurennoksen väreineen mallikerrasta, helppokos minun oli tulla mukaan! Hauskaa, että Tiinan kanssa ollaan jo aiemmin neulottu samoja neuleita, meillä on ilmeisesti paljolti samanlainen maku. Nyt ovat sähköpostit suihkineet neuleen tiimoilta, kimppaneulominen on kivaa!

Malli on erittäin mielenkiintoinen ja kaula-aukkovaiheessa joutuu käyttämään aika harvinaista tekniikkaa, ainakin minulle, elikkäs "steek-silmukoita". Neuletta joutuu siis leikkamaan sitten viimeistelyvaiheessa, vaan eipähän tarvitse sen ansiosta kirjoneuletta nurjalla neuloa.

Tässä vaiheessa huolettaa se, että toivottavasti neuleesta ei tule kittanaa, valitsin nääs pienimän koon. Tähän asti se on kyllä ihan sopiva, mutta tiedä siitä sitten hartianseudulla. Vaan kävi miten kävi, on tämä erittäin mukavaa neuloa!

 

 

Leppoisaa lauantai-iltaa täällä piipahtaneille!