Juuri joululomalle jäädessäni sain Limeadinelta tunnustuksen, tuollaisen tummanpunaisen ruusun mikä on oikealla alhaalla laatikossa ja olinpa siitä erittäin ilahtunut! Limeadine on nuori ja pirteä, ripauksella eksotiikkaa! Ruusua en laita tällä kertaa eteenpäin, koska olen sen jo aiemmin ojantanut muutamalle blogiystävälle.
Tässäpä ojennan kaikille piristeeksi vaaleanpunaisen ruusun:


2198705.jpg


Nyt sain Letulta haasteen paljastaa kuusi satunnaista asiaa itsestäni, tässä säännöt:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Tätäkään en laita nyt eteenpäin, koska mielestäni aika moni on jo kertoillut  ja kaikki eivät välttämättä halua osallistuakaan. Mutta itsestäni paljastan seuraavaa:

-Olen realisti (joskus jopa inhosellainen) ja asiakeskeinen (erään testin mukaan vaikka eipä siinä testiä olisi tarvinnut...) mutta suurpiirteinen.

-Minua ei kaikki vitsit naurata, oon tosikko, englantilaishuumori puree (Kyllä Jeeves hoitaa yms.) vaikka kyllä Jopet-showkin saa aikaan naurunpyrskähdyksiä.

-Tykkään hirveästi karkeista ja kaikista muistakin herkuista.

-Ulkoilen paljon, kävelylenkkeilen, pyöräilen ja aiemmin paljastin jo tuon hiihtohulluuden. En tykkää jumpasta enkä oikein mistään sisäliikunnasta.

-Olen aamuvirkku ja herkkäuninen!

-Pitäähän yhden paljastuksen liittyä neuleisiin joten: En hamstraa lankaa enää nykyään, tai ainakin ostamilleni langoille pitää yleensä olla aika tarkka suunnitelma.


Liisa jo kyselikin, että joko meillä on uudet kääpiöhamsterit. Nyt on, mutta vain yksi tällä kertaa! Tänään kävimme ostamassa eläinkaupasta tämän soman talvikon, oli hankala ottaa kuvaa kun ei ole vielä kesy!


2198648.jpg


Hei, minun nimeni on Vinski ja olen ihana!

Ensi kerralla sitten neuleita.