Ihan ensimmäiseksi tunnustusasiaa. Eija Eijan Kudontaputiikista muisti minua tuplatunnuksin:

                       

Eijalle monet kiitokset näistä kivoista "merkeistä". Eijalta itseltään löytyy erittäin kauniita käsityöjuttuja ja valokuvia, siis oikein luova blogi. Minä taas en ole tippaakaan luova, minulla täytyy olla aina ohje tai malli minkä mukaan teen, mutta toki lanka muotoutuu käsissäni neuleeksi, senkinhän voi ajatella luovuudeksi. Näitä tunnustuksia on aina ilahduttavaa saada, kuten kommenttejakin. Kommentteja kirjoittelen itsekin mielelläni ja näitä tunnustuksia laittaisin eteenpäin enemmänkin, mutta se linkittäminen on niin aikaa vievää touhua, että harvoin tässä koneella niin pitkää aikaa saan olla, että esim. kahdeksan linkitystä ennättäisin linkittää. Siispä oikaisen ja jaan nämä tuplat eteenpäin vain Helenalle Nitkutettua-blogiin. Helena neuloo kauniita neuleita ja esittelee ne tyylikkäästi.

Yhdet lapaset on valmiina esittelyyn. Eräs tuttava, nuori nainen, pyysi lapasia mallilla, jolla olin neulonut hänelle ruskeansävyiset lapaset jouluksi. Nyt ne saivat olla värikkäät, toiveissa oli mustaa ja punaista:



Nämä on minusta aika "rock". 7-veljestä lankaa ja malli talven 2009 Novitasta.

Nyt minulla on tekeillä villatakki tytölleni. Se ei taida ihan heti olla esittelyssä, koska valmistuminen kestää vielä useamman tovin ja sitten vielä sopivia nappeja ei taida täältä meidän paikkakunnalta saada, joten täytynee tehdä reissu naapurikaupunkiin joku viikonloppu. Olen nyt tykästynyt neulomaan tälläisiä isompia töitä, joita en vielä kesällä kuvitellut tekeväni. Kaikille "farkkupaidan" kommentoijille monet kiitokset, kannustus on aina tervetullutta ja innostaa eteenpäin.

 


Ennätinpäs vielä laittaa tämän kuvan esille, onhan vielä maaliskuu. Tuossa esikon takana, tipun vieressä on nimittäin ihana maaliskuun nimikkokortti, sen myötä mukavia maaliskuun viimeisiä päiviä!