Blogini (kuten moni muukin blogi) päätyi jostakin kumman syystä blogilistalla moneksi päiväksi jonottamaan päivittymistä...missähän sivuraiteella oltiin? No, neulomista se ei kuitenkaan pysäyttänytHymy.

Hiljattain valmistui Koiranputkisukat keväisenvihreästä Nalle-langasta. Tein viime kesänä jo yhdet ja tykästyin malliin, helppo ja nopeat neuloa:


                

Ei sukkia oikeasti voi pitää hollannikkaiden kanssa, ovat liian paksut.


Olen aloittanut Tiinan kanssa uuden neuleen, tälläisen. Eikö näytäkin hienolta tuossa kuvassa...hmmm, kuinkahan käy minun tekeleelle. Langat tilattiin Tapion kaupasta, Tiina tilasi luumunväriset langat ja minä farkunsiniset:


Lanka on mukavantuntuista ja tasaista jälkeä tulee, vyötärönseudulla olen menossa. Taas vaivaa ainainen ongelma: Olenko tekemässä sopivaa kokoa...??

 

Jee, olin voittanut Liisan-blogin arpajaisissa jotain pääsiäisaiheista. Kiitos Liisa-ystäväiseni jo etukäteen!


Niin se vaan on arki alkanut, mukavaa viikonjatkoa kaikille!